.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گازگرفتگی جان 2 مسافر مازندرانی را گرفت

فرمانده انتظامی لنگرود گفت: دو مسافر نوروزی و اهل مازندران بر اثر گازگرفتگی ناشی از گاز پیک‌نیک در لنگرود جان خود را از دست دادند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس علیرضا زرعی‌چیان با اشاره به حادثه تلخ مرگ دو مسافر در لنگرود اظهار داشت: دو مسافر نوروزی اهل ساری مرکز مازندران روز گذشته بر اثر بی‌احتیاطی جان خود را از دست دادند و خاطره‌ای تلخ برای خانواده‌هایشان رقم زدند.

وی، در تشریح حوادث مذکور افزود: رضا 24 ساله و زینب 28 ساله برای گرم کردن محل استراحت خود از حرارت گاز پیک‌نیک در چادر مسافرتی خود استفاده کردند که پس از به خواب رفتن، تصاعد گاز مرگ آنها را رقم زد.

این مسئول، با بیان اینکه جسد این دو نفر مسافر به بیمارستان امینی لنگرود انتقال داده شد، تصریح کرد: در حال حاضر پلیس درصدد شناسایی خانواده‌های آنها برای تحویل اجسادشان است.

وی، با اشاره به خطرات ناشی از استفاده گاز پیک‌نیک در چادرهای مسافرتی اذعان داشت: مسافران نوروزی باید توصیه‌های ایمنی و پلیسی را برای استفاده از ایام خوش نوروزی رعایت کنند.

زرعی‌چیان، رعایت نکات ایمنی را مورد تاکید مسافران قرار داد و از آنها خواست دقت لازم را داشته باشند تا حوادث تلخ برایشان به وجود نیاید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.